wallpaper

Saturday, September 1, 2012

Target for new semester..

Salam...


Tingggal seminggu lagi untuk duduk di rumah dan relax2..
7hb September ni dah balik ke Melaka untuk register tempat tinggal di Apartment Yayasan Melaka.. 10hb September dah mula kuliah untuk semester September 2012/2013..

Semester depan adalah semester ke-5 dan semester akhir untuk belajar.. Selepas itu akan mula praktikal untuk satu semester.. Tempat praktikal pun tak cari lagi.. (^_^)

Sem depan akan ambil 7 subjek bersamaan dengan 27 jam kredit.. Hopefully Allah bagi kekuatan untuk ambik semua subjek ni.. Sepatutnya 1 subjek ambik masa intersesi tapi kaki retak so tak dapat nk ambik.. Kita hanya merancang tapi Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kita.. 

Sem depan dah target GPA mesti kena dapat 3.60 so nanti boleh graduate dengan Ijazah Kelas Pertama.. Insyaallah.. Harap sangat dapat tamat Ijazah Kewangan ini dengan Ijazah Kelas pertama.. Hanya kejayaan yang cemerlang dalam pelajaran adalah hadiah terbaik untuk ayah dan ibu kita semasa kita belajar ini.. 

Untuk pembelajaran semasa peringkat Ijazah ini, saya memohon PTPTN..  So kalau saya dapat tamat belajar dengan Ijazah Kelas Pertama, pinjaman PTPTN saya akan ditukar menjadi biasiswa.. Insyaallah.. 

"Allah akan bagi pada kita berdasarkan apa yang kita usaha dan apa niat kita"

No comments:

Post a Comment